Pages

vrijdag 5 augustus 2016

Vintage Vrijdag #61: Stampin' Up! ~ Vintage Leaves


Hallo allemaal! Beetje aan de late kant vandaag maar dat komt omdat ik van de kaart van vandaag een video wilde maken. Helaas had dat iets meer voeten in de aarde en ging het niet zoals ik wilde. Zodra ik hem heb zal ik het berichtje updaten maar als je abonnee bent van mijn kanaal dan krijg je daar automatisch een berichtje van.

Voor de kaart van vandaag heb ik de Vintage Leaves stempelset gebruikt. Dit is zo'n mooie set! Ik gebruik hem vaak maar meestal in het najaar. Nu ben ik wel een beetje in een najaar stemming vanwege de nieuwe catalogus dus heb ik toch deze set gepakt.

De bladeren heb ik ge-embosd met koper embossing poeder. Wow wat is dat poeder te gek zeg! En koper blijft helemaal in, ook in het herfst/winter seizoen!


Ik wens je een fijne avond en hoop je snel te zien voor de update van mijn bericht of een nieuw blogberichtje!

*UPDATE* Klik links onder op Supplylist voor afmetingen en een uitgebreide materialenlijst. Voor uitleg in een filmpje klik <hier>.

1 opmerking:

Caroline zei

weer een heel mooie, wat toevallig heb gisteren ook net de bladeren gebruikt alleen in totaal andere tinten. Ik vind deze kleur echt toppie. Liefs vanuit Terneuzen, Caroline