Pages

woensdag 24 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #17: Stampin' Up! ~ Paisleys and Posies




Hee hallo! Een hele goede middag gewenst! Wat een heeeeerlijke ochtend! Ik heb lekker koffie gedronken in de tuin en lekker gerommeld. Vandaar dat ik het bloggen naar de middag had verschoven. Dit was weer mijn eerste vrije woensdag sinds ik weer aan het werk ben. En straks even lekker naar het strand met de kleine jongen. Maar goed de kaart van vandaag...



Voor deze kaart het ik zelf het achtergrondje gemaakt met een Sponge Brayer. Man, man, man... het spons effect was nooit zo makkelijk! Doordat het een hele lichte tool is kun je razend snel werken en heb je ook snel resultaat. Ik was al enthousiast maar heb dat nu helemaal!




De kleuren die ik heb gebruikt werden qua resultaat wat zachter op het Very Vanilla cardstock. Je kunt dan ook het beste wat intensere kleuren gebruiken als je zo'n achtergrondje wilt maken. Verder heb ik naast de set Paisleys and Posies ook de set Recht uit het Hart gebruikt. Ik vind deze tekst leuk om te gebruiken en de swirl leek me er gewoon leuk bij. En terwijl ik de foto plaats zie ik dat ik een stukje ben vergeten te verwijderen. Ja, ik denk dat de Paisleys en Posies stempels goed passen bij de spulletjes die ik al heb maar hij is uniek genoeg om alleen te gebruiken. Hij is te gebruiken voor heel veel thema's en kan zelfs ook voor mannelijke kaarten. Ik ben hier echt blij mee!

Ik wens je een fijne woensdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: