Pages

dinsdag 23 augustus 2016

Aftelen naar de Herfst/Winter Catalogus #16: Stampin' Up! Petals and Paisleys DSP


Goedemorgen! We zijn er weer met een nieuw kaartje met spulletjes uit de Herfst/Winter Catalogus. Vandaag heb ik een kaartje gescrapt met het leuke Petals and Paisleys DSP. Super leuke kleuren en super leuke motiefjes die weer heel mooi te combineren zijn met de Paisleys and Posies stempels.



Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van teksten uit de set Thoughtful Branches. Dit is een exclusieve set die alleen in de maand augustus te bestellen is. Deze leuke herfstset pas ook super leuk bij deze suite en de teksten vind ik echt helemaal super! Ook het bijpassende lint is hartstikke leuk! De doilies staan in de jaarlijkse catalogus. Deze heb ik door midden geknipt en achter de geschulpte cirkel geplakt.


Oh, en heb je nog codes verdiend vorige maand? Vergeet deze niet in te wisselen he! Het kan nog t/m woensdag 31 augustus!

Ik wens je een hele gezellige en zonnige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: