Pages

maandag 22 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #15: Stampin' Up! ~ Paisleys & posies


Goedemorgen! Het is alweer maandag! Fijn weekend gehad? Ik heb er weer van genoten ondanks dat het weer niet echt mee zat. Maar goed, ik heb het nodige gedaan in het huishouden en heb een beetje geknutseld maar niet zo veel als dat ik had gewild. Vanochtend snel het kaartje afgemaakt wat ik voor vandaag wilde maken. Merk jij ook dat het minder vroeg licht is? Je merkt het aan de kwaliteit van mijn foto's, excuses hiervoor! Vandaag een kaartje met een kleurencombi geïnspireerd door dezelfde suite als gisteren, Paisleys & Petals.


Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de ronde vormen uit de set Paisleys & Posies. Wat een super set zeg! De achtergronden die je kan maken met de stempels is echt eindeloos. De layout is vrij eenvoudig waardoor de achtergrond mooi uitkomt. Het labeltje heb ik gemaakt met de stans uit de Cheerful Tags Framelits Dies. En hierin heb ik een extra boodschap gestempeld met de set Thoughtful Banners. Dit zijn handige kleine woordjes en passen precies in dit schattige labeltje. Op de voorkant een uitgestanste ronde vorm met een pareltje.


Lijkt het je ook leuk om een aantal kaartjes te maken met een zelfgemaakte achtergrond? Op woensdag 31 augustus gaan we tijdens de Crea-ochtend met deze set aan de slag. Mooie gelegenheid om de kaartjes van afgelopen tijd te bekijken en de nieuwe catalogus op te halen. Er is plek voor 4 a 5 personen. Opgeven kan via de evenementenkalender door RSVP aan te klikken en je gegevens in te vullen.

Ik wens je een hele fijne dag en hoop je weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: