Pages

dinsdag 16 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #9: Stampin' Up! ~ Star of Light


Goedemorgen! Leuk dat je weer komt kijken! Het wordt vandaag weer zo'n prachtige dag worden als gisteren. Met veel zonneschijn? Het maakt eigenlijk niet uit... Deze sterren set brengt hoe dan ook licht! Ik heb deze keer gespeeld met de stempelset Star of Light in combinatie met de stansenset Starlight Thinlits Dies. Deze is vanaf 1 september los te bestellen of als bundle. En uiteraard krijg je 10% korting wanneer je de bundle bestelt. Wat een geweldige set! Mijn enthousiasme voor deze catalogus groeit en groeit...


Voor deze kaart heb ik bijna dezelfde kleurencombinatie gebruikt als gisteren. Ik heb de grote ster gestempeld, uitgestanst en daarna een uitgestanste ster in de kleur Sweet Sugarplum daar op geplakt. De ster krijgt extra 'dash' door de lichtstralen die je er bij kunt stempelen. Op het Whisper White loopt een sterren-zweem in de kleur Soft Sky. De tekst is echt een van mijn favoriete teksten maar deze komt uit de set Christmas Pines. De kaart heeft een eind maat van 10,5 x 14,5 cm en is afgemaakt met zilver glitter papier van Stampin' Up! Bij deze kleurencombinatie past zowel zilver als goud!

Ik wens je een hele fijne dinsdag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogbericht.

Geen opmerkingen: