Pages

zaterdag 13 augustus 2016

Aftellen naar de Herfst/Winter Catalogus #6: Stampin' Up! ~ Peaceful Pines vs. Festive Season


Hallo hallo! De zesde kaart alweer! Voor deze kaart ben ik van de ene set in de andere gevallen. Als eerste vond ik het boompje in de label van Merriest Wishes leuk combineren met de tekening in het boompje van de Peaceful Pines. Maar als je kijkt naar pagina 16 van de Herfst/Winter catalogus dan zie je dat het boompje ook weer precies hetzelfde is als het boompje van de Peaceful Pines. Grappig detail is dat er in de Peaceful Pines ook een slinger zit bestaande uit kleine gaatjes en daar kun je ook weer garen door rijgen (stitchen) net als in de set Festive Season. Volg je het nog?


Ik hou wel van een beetje combineren dus dat is wat ik voor deze kaart gedaan heb. De sneeuw achtergrond vind ik heel leuk. Zulke kleine stipjes! Deze heb ik achter elkaar afgedrukt met behulp van de Stamp-a-Majig. De boompjes zijn gestempeld en uitgestanst en de label heb ik uitgestanst en er een groen stukje cardstock achter geplakt. En zie je dat gouden strikje? Dat heb ik gemaakt met behulp van nieuw Baker's Twine. Die mag dus niet ontbreken! Deze bestaat uit 4 draadjes en is makkelijk los te halen waardoor je ermee kunt stitchen of achter stansen kunt draaien. Dit Baker's Twine is te vinden op bladzijse 16 van de Herfst/Winter Catalogus en komt in een verpakking van 3.

Voor morgen maak ik een kaart met het boompje waarbij ik stitch met de originele stansen uit de set Festive Season. Maar mijn missie is weer geslaagd, ik heb weer een leuke aanvulling gevonden op een bestaande set. Ik hoop je morgen weer te zien bij een volgend blogberichtje. 

Fijne zaterdag!


Geen opmerkingen: