Pages

dinsdag 28 mei 2019

Catalogus Countdown #6: Stampin' Up! ~ To a Wild Rose Bundle


De nieuwe jaarcatalogus gaat bijna in en het leek me leuk om 10 dagen lang voorbeelden te laten zien van spulletjes die ik heb kunnen bestellen in de preorder.


Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor de bundel To a Wild Rose. Ook weer een bloemenset maar hè, je kan toch nooit te veel bloemen hebben? Deze bundel is echter wel één van de meest veelzijdige bloemensets die ik heb. Dit komt omdat de bundel zo is ontworpen dat je verschillende stijlen kunt creëren met dezelfde stempelset en de stansen zijn erg bruikbaar, ook voor andere sets.


Ik heb twee kaartjes gemaakt met een heel ander uiterlijk. De achterste kaart heb ik gemaakt door de speels getekende bloem af te drukken met de Two Step techniek. De 'vlekjes' op de achtergrond heb ik gemaakt door het hartje van de roos af te drukken in een willekeurig patroon. De voorste kaart heeft weer een heel ander uiterlijk.  Hiervoor heb ik de roos ook afgedrukt met een Two Step combinatie. De achtergrond is gemaakt door de stempel die telkens is gebruikt voor het invullen van de roos af te drukken in een willekeurig patroon. Je ziet hier de foto finish van de Distinktive stempels. Ik vind de foto finish look erg leuk en heb hiervoor nog een setje klaar liggen.

Dit was de kaart van vandaag. Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Prachtig en is zeker ook mijn favoriet!

Tracy Jacobs zei

What color is the backgrounds stamped in?