Pages

vrijdag 10 mei 2019

Vintage Vrijdag #133: Stampin' Up! ~ Clinbing Roses


Goedemorgen! Alweer vrijdag! Maar ik heb al weekend, heerlijk! Sinds vandaag werk ik weer 3 dagen. Ik heb besloten om mijn 20-urige werkweek op kantoor anders in te delen zodat ik een extra vrije dag kon creëren. Ik loop al een tijdje achter de feiten aan en ik heb hoop ik wat meer ruimte voor mijn Stampin' Up! baan, huishouden en gezin.

Dus vandaag toch vroeg uit de veren voor het kaartje voor het vrijdag item. Deze keer heb ik de Climbing Roses bundel gebruikt in combinatie met de Post Script achtergrond. Beide zijn volgend seizoen niet meer verkrijgbaar en de Post Script is zelfs al uitverkocht. Ik ben blij dat ik beide sets nog heb en deze blijven ook in mijn kast liggen. De Climbing Roses bundel is erg bruikbaar. Leuke teksten en ook de stansen zijn super. De label is erg apart en de achtergrond stans is er eentje die ik nog zal gebruiken. Ik hou wel van een gedetailleerde gestanste achtergrond als versiering.


Het kleurwerk heb ik gedaan met Stampin' Write markers in combinatie met een blender pen. Dit is toch voor mij de snelste manier om 'gecontroleerd' kleur aan te brengen. Ik heb de bloemenpartij ingekleurd met Calypso Coral en de losse roosjes met Grapefruit Grove. De achtergrond heb ik gestempeld met Sahara Sand die ik eerst een keer heb afgestempeld. De afbeeldingen uit de achtergrond stempel zijn nu nog zichtbaar maar niet heel erg aanwezig. Ik ben wel blij met het geheel.

Wil je een kleine bestelling plaatsen die door de brievenbus past, dan verzend ik je bestelling gratis. Mocht je een bestelling willen plaatsen dan kun je deze doorgeven t/m aanstaande zondag 18.00 uur. Ik plaats zondag weer een verzamelbestelling.
Grotere bestellingen en bestellingen die grote producten zoals DSP of ponsen bevatten plaats ik direct en worden uitgevoerd vanuit ons distributiecentrum. De verzendkosten bedragen dan €5,95.

Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: