Pages

vrijdag 1 maart 2019

Vintage Vrijdag #131: Stampin' Up! ~ Lasting Lily


Een hele goedenavond! Vandaag een latertje! Ik was namelijk vandaag een dagje uit met mijn vriendin Inge. We waren een dagje naar Spijkenisse. We hebben weer veel inspiratie opgedaan op de demodagen van Doe@ding. Een super dagje dus!

Vandaag was er een nieuwe release van Stampin' Up! Vanaf nu zijn kei gave stansen te koop die passen bij eerdere Sale-a-Bration geschenken. En van deze release heb ik de Lily Framelits gekozen in combinatie met de Lasting Lily stempelset, gratis bij je bestelling van €120.


Ik vind de Lasting Lily stempelset heel erg mooi. Heel neutraal met prachtige teksten. Met de stansen kun je de kelkjes en bladeren uitstansen maar de labeltjes zijn ook helemaal te gek! Deze zijn heel bruikbaar voor alle kleinere teksten.


Ik heb voor de kaart een achtergond gemaakt van de Crackle Paint achtergrond stempel en de Artisan Textures stempelset. De randen heb ik lekker gesponst met Crumb Cake inkt en als laatste heb ik wat gouden parels opgeplakt om de kaart af te maken.


Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: