Pages

donderdag 28 februari 2019

Meer met #1: Wonderful Romance Bundle


Hoi hoi! Vandaag heb ik een video gemaakt met de Wonderful Romance bundel. Het is al een tijd geleden dat ik een video heb gemaakt. Ik kwam op het idee om een video te maken met meerdere kaarten na een vraag van een lieve klant die het project van de Mix 'n Up! Maandag  had gezien. Deze kaart kun je <hier> bekijken. De dame in kwestie vond het boeket erg mooi maar zag niet direct mogelijkheden met de rest van de set. Ik hoor wel vaker dat mensen alleen één of twee voorbeelden uit een set mooi vinden. Maar de kracht van een complete set is juist dat je er zoveel mee kan!

En natuurlijk is er veel meer mogelijk met deze materialen. Je kunt je eigen creativiteit er volledig op los laten. Omdat er meerdere kaarten voorbij komen is de video wel iets langer dan normaal.


Wil je de video bekijken, klik dan <hier> of klik op het bovenstaande plaatje. Mocht je de video hebben gezien dan heb je kunnen zien dat je met een PDFje downloaden met een code. Scroll dan naar beneden en klik op Supplylist. Deze zie je onder de opsomming van gebruikte materialen. Als je op de link klikt dan kun je de code intypen en het document downloaden.

Dit was het weer voor deze keer. Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen: