Pages

zondag 3 maart 2019

Stampin' Up! ~ Wonderful Romance Bundle


Goedemorgen! Mijn weekend begon afgelopen vrijdag met een bezoek aan de demodagen van Doe@ding. Samen met Inge heb ik een geweldige dag gehad en we hebben ons prima vermaakt. Maar ik heb ook weer heel veel leuke technieken en producten gezien. Dus gisteren heb ik me even opgesloten in mijn kamer om alle dingetjes eens uit te proberen met de spulletjes die ik heb liggen. Aangezien ik mijn bureau nog niet was opgeruimd heb ik de Wonderful Romance bundel weer gebruikt. En dat kwam eigenlijk wel goed uit want ik heb weer twee nieuwe mogelijkheden gevonden met de set. Wil je mijn eerdere knutseltjes zien met de Wonderful Romance bundel dan vind je het blogbericht <hier> en de bijbehorende video vind je <hier>.

Als eerste ben ik even aan de klieder gegaan. Ik ben aan de slag gegaan met aquarelpapier waar ik met een stencil eerst wat Gesso op heb aangebracht. Daarna heb ik wat waterige inkt aan gebracht met een plastic zakje met Melon Mambo ikt. Vervolgens heb ik waterige Bermuda Bay inkt gespetterd en nat gespoten met een Spritzer.


Daarna heb ik het boeket uit de stempelset afgedrukt met Stazon en heb ik de afbeelding ingekleurd met Watercolor Pencils. Met deze potloden kun je snel en makkelijk inkleuren. Met een Blenderpen kun je makkelijk laten uitvloeien. Ik ben nog steeds aan het oefenen met inkleuren van afbeeldingen. Als laatste heb ik gewoon de stipjes gestempeld met Old Olive inkt. De tekst komt uit de set In De Bloemtjes Zetten en die heb ik uitgestanst met een stansen uit de set Lily Framelits van afgelopen vrijdag. Ik vind die labeltjes super cute. Omdat ik geen ster ben in het zetten van lijntjes het ik het stansje weer terug gedaan in de mal en deze gebruikt om een lijntje te zetten met stift.


Voor de volgende kaart heb ik dezelfde sjabloon gebruikt maar deze keer heb ik gesponst met een soort zachte borstel. Ik ben de naam even kwijt maar deze zag ik bij Jeannette. Het geeft een heel zacht effect ook al heb ik een inkt gebruikt die intens is, Coastal Cabana.


Daarna heb ik het boeket afgedrukt met Fadeout inkt. Dit is inkt die na verloop van tijd vervaagt en is geschikt voor de No Line kleurtechniek. Deze techniek zag ik bij Marga. Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden want de lijntje zijn nu nog zichtbaar. Ook deze tekst komt weer uit de set In de Bloemetjes Zetten en is uitgestanst met de labels uit de Lily Framelits set.



Zoals je ziet heb ik voor beide kaarten dezelfde layout een beetje aangehouden maar wat een verschil! Ik ben echt verbaasd over de veelzijdigheid van deze stempelset want hij is echt bruikbaar met allerlei stijlen. En daar wordt ik echt vrolijk van.

Dit waren de kaartjes die ik dit weekend heb gemaakt. Ik wens je een hele fijne dag en hoop je weer snel te zien bij een volgend blogberichtje!

Gebruikte materialen:







Geen opmerkingen: