Pages

woensdag 13 maart 2019

Meer met...#2 Laser-Cut Specialty Paper


Heej hoi! Wat een rot weer he? Dit is echt weer om lekker op de bank te hangen met Netflix en een kopje thee. Nou ja, ik heb liever koffie maar ik heb mijn tijd vandaag besteed aan het opnemen van de video voor de serie Meer met...!


Ik de video vijf voorbeeldjes met het oh zo mooie Laser-Cuts Specialty Paper uit zowel de voorjaar/zomer catalogus als uit de jaarcatalogus. Ik wilde al langer iets met dit leuke papier doen en toen ons personeelsblad op de mat viel stond daar een artikeltje in waardoor ik me echt niet meer kon inhouden.

(klik op de foto om de video te starten)

Wil je zelf aan de slag met deze kaarten dan kun je scrollen naar de onderkant van dit bericht. Je kunt dan een PDF downloaden met de maten, gebruikte materialen en een beknopte werkbeschrijving. Het wachtwoord om het documentje te downloaden vind je in de video.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!



Geen opmerkingen: