Pages

vrijdag 22 juni 2018

Vintage Vrijdag #113: Stampin' Up! ~ Sea of Textures


Goedemorgen op deze winderige vrijdag! Goh, wat waait het zeg! En de temperatuur is nou ook niet om naar huis te schrijven:( Maar goed dat mag mijn strandstemming niet drukken. Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan. Ik vind dit echt zo'n hele leuke set!
Voor de kaart van vandaag heb ik bijna elke stempel gebruikt uit de set!

Voor de basis van mijn kaart heb ik de sponstechniek gebruikt om de achtergrond te kleuren en daaroverheen heb ik gestempeld.


Omdat ik toch wat dementie in mijn kaart wilde hebben heb ik wat accessoires uitgestanst en heb ik de inktvis verhoogd opgebracht met dimensionals.

Ik ben een beetje aan de late kant vandaag dus ga ik gauw aanstalte maken om langs mijn moeder te gaan en daarna naar kantoor. Mocht je vragen hebben over hoe ik te werk ben gegaan wees dan zo vrij om me een mailtje te sturen.
Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: