Pages

donderdag 14 juni 2018

Stampin' Up! ~ Tropical Chic


Goedemorgen! Vandaag laat ik het kaartje zien voor de kleuren challenge op de NL Demo groep op Facebook. Elke maand host ik een challenge en dit keer heb ik gekozen voor een kleurcombinatie.

Vooral met de introductie van de nieuwe kleurcollecties is het even zoeken naar de ideale combinaties. Hiervoor zoek ik meestal combi's in de DSP lijnen en deze combi uit de Tropical Escape is hartstikke fris en hip.


Ik had nu mooi de gelegenheid om de Tropical Chic bundel uit te proberen. Omdat ik nogal hou van blaadjes en dat soort dingen had ik in de eerste instantie vooral interesse in de stansen. En het gebruik ervan heeft me niet teleurgesteld. Het kadertje is echt gaaf en de stansen nog verrassender dan ik dacht. En de stempels passen mooi bij het geheel. Eigenlijk concludeer ik dat dit een geweldige aanvulling is voor mijn collectie. Ik heb een dergelijke set nog niet dus ga ik op mijn gemak eens kijken hoe ik deze bundel kan combineren met sets die ik al heb.

Ik wens je een leuke dag toe en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.

Geen opmerkingen: