Pages

vrijdag 15 juni 2018

Vintage Vrijdag #112: Stampin' Up! ~ Healing Hugs


Een hele goede avond! Vandaag een latertje voor het vaste vrijdag item. Normaal gesproken maak ik 's ochtends de kaart, maak ik de foto's en schrijf ik gelijk het blogberichtje. Maar vanochtend liep het even anders. Ik moest heel snel naar kantoor omdat er een chauffeur onderweg was om iets bij mij op te halen. Daarna ben ik gauw naar mijn moeder gegaan die al klaar zat voor haar dagelijkse bordje havermoutpap. Enfin...een beetje stress vandaag en ik ga je niet lastig vallen met de rest van de dag die ook verder niet vlekkeloos verliep. Het lichtpuntje? Ik hoefde niet te koken hahahaha!

Voor de kaart heb ik de set Healing Hugs gebruikt. Ik was eigenlijk gelijk gecharmeerd van deze set. Hij valt in de nieuwe lijn DistInktive. De afbeeldingen hebben een fotografische look. Echt gaaf! Lang geleden heb ik een dergelijke stempel gekocht met een afbeelding van Elvis.
Doordat de stempel een fotoachtige afdruk geeft is de procedure om de stempel te maken anders, hij ziet er ook anders uit. En dat maakt dat het afdrukken wat oefening vergt.


Nadat ik de rozen en de blaadjes had afgedrukt heb ik ze uitgeknipt. Heerlijk ontstpannen! Voor de geweldige vintage rand heb ik de Delicate Lace Edgelits Dies gebruikt. Die had ik woensdag ook gebruikt alleen was dat een ander randje.

Ik wens je een hele leuke avond. De voetbalwedstrijd Portugal-Spanje is spannend en eindigt waarschijnlijk in 3-3 na een geweldig mooi doelpunt van Ronaldo. Hopelijk zie ik je snel weer bij een nieuw blogberichtje!

1 opmerking:

bonniemon zei

What a beautiful card! I just love everything about it!