Pages

maandag 25 juni 2018

Mix 'n Up! Maandag #15 ~ Creativity is...


Goede maandag! Lekker weekend gehad? Ik ben wel weer bijgetankt voor een nieuwe week. Ik begin de week dan ook lekker fris met een kaartje voor de Mix 'n Up! Maandag. Gisteren is de laatste nieuwsbrief voor de leden de deur uitgegaan en is bekend wat de samenstelling van de kit voor het nieuwe kwartaal gaat worden. Vandaag dus een kaartje met een van de nieuwe lijnen, Tranquil Textures DSP. Benieuwd wat er in de Mix 'n Up! Kit van komend kwartaal zit? Klik dan <hier> voor een klein overzicht. De Kit is overigens vanaf nu te bestellen door te mailen naar: mixnupkit@gmail.com, kost €29,95 en is zeer de moeite waard!


Het DSP is helemaal leuk! Ik hou van de grungy look maar de zachte, neutrale prints op de achterkanten zijn echt heel erg fijn om wat rust te creĆ«ren in de layout. Het plaatje is van Stamping Bella en past helemaal bij mij. Ik heb ingekleurd met Stampin' Blends, Stampin' Write Markers en onze Watercolor Pencils. 
Misschien zie je dat er extra belletjes zijn toegevoegd. Dat heb ik gedaan met de Artisan Textures stempelset. Wat kwamen die kleine belletjes goed van pas zeg!
De kaartbasis is van Thick Whisper White en heeft een maat van 14,5 x 14,5 cm. 

Dit was het kaartje voor vandaag! Ik wens je een hele leuke dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: