Pages

donderdag 5 januari 2017

Stampin' Up! ~ Urban Undergound Suite


Goedemorgen allemaal! The day after... Gisteren was de lancering van de nieuwe catalogus. Helaas viel de feestvreugde een beetje in het water door een gigantische storing van de website. Maar...alles is opgelost, de verzamelbestelling van jullie spulletjes is geplaatst dus binnenkort kunnen jullie aan de slag. En ik natuurlijk ook! Ik ga me voorbereiden op een serie workshops en dat betekend dat, in tegenstelling tot de afgelopen maand, ik waarschijnlijk niet meer in de gelegenheid zal zijn om dagelijks een berichtje te plaatsen. Ik hoop nog heel veel te kunnen laten zien de komende tijd! Gauw naar de kaart van vandaag...


Ik heb al eens eerder deze kleurencombinatie (klik hier om het eerdere kaartje te bekijken) gebruikt maar hij blijft leuk. Ik vind hem geschikt voor zowel mannen als vrouwen en ik denk ook wel voor stemmige kaartjes. Het DSP is heel leuk en bevat 2 vellen specialty paper met 'bling'. 

Voor deze kaart heb ik weer de Window Box Thinlits gebruikt. Ik vind de vorm gewoon heel leuk. Eerst heb ik met de mal een hexagon uit Basic Gray cardstock gestanst en daarna heb ik de gedetailleerde stans gebruikt om de vorm te tekenen. Deze heb ik naderhand uitgeknipt met de Papersnips. Vervolgens heb ik de tekst uit de Scenic Sayings met Memento gestempeld op het Very vanilla cardstock. De teksten uit deze set zijn groot en hip. En zijn ontworpen om op diverse achtergronden te gebruiken. Kijk maar eens naar de voorbeelden op bladzijde 103 van de jaarlijkse catalogus.


Voor de mannelijke details heb ik gebruik gemaakt van de Nailed It bundel (meer voor mannen...) en Urban Underground Embellishments (te leuk gewoon!).

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien voor een nieuw blogberichtje!

==================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!

Geen opmerkingen: