Pages

dinsdag 31 januari 2017

Stampin' Up! ~ One Wild Ride


Hey hallo! Heb je het in de gaten? Ik ben een beetje in mijn bruintinten modus haha! Vandaag laat ik een mannenkaart zien die ik van het weekend heb gemaakt. Ik vind mannenkaarten best moeilijk om te maken maar ik vond weer een combinatie van stempelsets die in aanmerking kwamen voor een stoere kaart. Hij kan misschien toch ook prima voor een dame vind ik eigenlijk...


Voor deze kaart heb ik de set Tie Dyed weer gebruikt. Het motief van de stempel vind ik een beetje op een banden afdruk lijken. Niet zo gedetailleerd als het bandenspoor uit de set One Wild Ride maar wel een beetje. Ik heb de achtergrond afgedrukt op Whisper White cardstock met Crumb Cake inkt, iets bijgesneden met de Stampin' Trimmer en heb de randen gesponsd met dezelfde kleur.


Voor de onderlaag heb ik het bandenspoor ook afgedrukt met Crumb Cake inkt en de stippeltjes ook. Omdat deze randstempel korter was dan het cardstock heb ik een Stamp-a-Majig gebruikt om de stempel zo af te drukken dat hij enigsins aansloot. Daarna heb ik de tekst gestempeld met Basic Black Archival inkt en uitgeponsd met de Best Badge Punch. De badge heb ik gesponsd met Crumb Cake inkt. Deze heb ik bevestigd met Dimensionals waar ik wat zwart Baker's Twine onder heb gefrummeld. Het geheel heb ik afgemaakt met Candy Dots die helaas retired zijn maar waar ik er nog heel wat van had liggen. En ook voor deze kaart heb ik een Note Card gebruikt met bijpassende envelop.

Dit waren de details van deze kaart. Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!




Geen opmerkingen: