Pages

maandag 9 januari 2017

Stampin' Up! ~ Hexagon Dynamic


Heej hallo! Lekker weekendje gehad? Ik heb het er even van genomen! Het afgelopen weekend dus geen kaartje helaas! Mijn vakantie is inmiddels voorbij en ik ben vandaag alweer naar kantoor gegaan. Het viel gelukkig niet tegen! Ik ben heel erg blij met de nieuwe werkplek die ik heb sinds oktober. Maar snel naar het kaartje van vandaag...


Deze keer een Clean & Simple kaartje. Ik was bezig met projectjes voor de Mix 'n Up! Kit en had een snippertje papier over van super schattig hartjes papier. Ben je opzoek naar een leuke kit met diverse SU producten die worden gecombineerd met andere, leuke spulletjes die verkrijgbaar zijn? Klik <hier> voor meer info over de kit van dit kwartaal! Er zijn nog kits beschikbaar! Interesse? Mail naar: mixnupkit@gmail.com.

Ik was al bezig geweest met de Hexagon Dynamics Embossing Folder dus die lag nog op mijn bureau. Vanwege de vorm ben ik opzoek gegaan naar een tekst die ik een zeshoek zou passen. Maar ik vond iets beters, een tekst in de vorm van een zeshoek. Hoe mooi is dat! En daarom hou ik zo van mijn Stampin' Up! spulletjes...


De tekst komt uit de set Scenic Sayings. Ik heb deze afgedrukt met Smoky Slate inkt en vervolgens heb ik de zeshoek uitgeknipt. Ik heb de zeshoek verhoogd met Dimensionals en daar achter heb ik wat zilver garen gedraaid. De twee hartjes komen uit de Brights Enamel Shapes.

De het ge-emboste Whisper White cardstock heb ik ook verhoogd geplakt op de Smoky Slate laag. Wist je dat onze Dimensionals (3D foampjes) precies in zo'n zeshoekje passen? De foampjes hebben namelijk dezelfde vorm!

Dit was het kaartje van vandaag. Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend berichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code WA2UECE6 om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL!


Geen opmerkingen: