Pages

maandag 2 januari 2017

Spring/ Summer Catalog Countdown #2: Stampin' Up! ~ Hexagon Dynamics


Goedemorgen!!! Ooooooh het is nog maar een nachtje slapen voordat de voorjaar/zomer catalogus live gaat.  Heb jij de catalogus al doorgenomen? Heb jij al spulletjes op een verlanglijstje? Altijd weer spannend hoor! Een ding is zeker...We gaan er een leuk feestje van maken! Maar het is nog niet zover. Eerst het kaartje van vandaag!

Voor deze kaart heb ik de Window Shopping Bundel gecombineerd met de Hexagon Dynamics Embossing Folder. Deze mal is weer eentje die dubbel embost net als de Cable Knitting Embossing Folder. Het resultaat is een driedemensionaal effect waar ik heel erg gecharmeerd van ben. Super cool!


Voor de versiering wilde ik een hexagon vorm en die vond ik in de Window Shopping Bundle. Deze set is eigenlijk voor het maken van een doosje maar zoals je weet moet ik wel meerdere toepassingen zien eer ik tot aanschaf over ga. Ik vind dit een hele veelzijdige bundel waar je naast het maken van het doosje erg veel mee kan. De tekst komt uit de stempelset Window Shopping. Ik heb slechts een gedeelte van de stempel beinkt. Het voordeel van de teksten is dat ze iets verder uit elkaar staan zodat je de woorden ook los kunt gebruiken. Handig toch!

Voor de bloemetjes heb ik de stempelset Petit Petals gebruikt in combinatie met de Petit Petals Punch. Dit blijft echt een favoriet van mij. Zodra ik een klein bloemetje nodig heb dan komt deze set van pas. De 6 verschillende bloemen motieven maken dat je altijd de juiste combi kunt maken.

Dat was de kaart van vandaag. Ik hoop je morgen weer te zien bij een nieuw blogberichtje. Niet alleen vier ik dan de lancering van de nieuwe catalogus, er is ook weer een nieuwe editie van Stamping 101 Bloghop.

Geen opmerkingen: