Pages

vrijdag 6 juli 2018

Vintage Vrijdag #114: Stampin' Up! ~ Sorry for Everything


Goedemorgen! Het weekend staat weer voor de deur! Het beloofd een mooie dag te worden maar vooralsnog is het een beetje grijzig buiten en dat zie je wel aan mijn overbelichte foto. Zo vroeg in de ochtend fotograferen blijft toch een dingetje helaas.

Any ways, vandaag ben ik aan de slag gegaan met de set Sorry for Everything. Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn vriendin. Ik vind dit soort kaartjes best moeilijk te maken en kies eigenlijk nooit voor zwart en grijs in een verdrietige tijd.  Die combi maakt het maken van een kaart voor mij nog moeilijker.


Voor deze kaart heb ik de basis van Very Vanilla gesponst met Crumb Cake, Blushing Brige en Sof Sea Foam. Deze kleuren uit de Subtles kleurencollectie geven de kaart een zacht uiterlijk. Daarna heb ik de randen gestempeld met het randje uit de set Timeless Textures. Daar overheen heb ik een stuk Delightfully Detailed Laser-cut Specialty Paper (hele mond vol) geplakt. Ik ben hier helemaal weg van! Het handige van dit gedetailleerde papier is dat de voorkand Whisper White is en de achterkant Very Vanilla waardoor combineren een makkie wordt. De details zijn ook te kleuren hetgeen ik heb gedaan met de uitgeknipte blaadjes.

De grote tekst heb ik uitgeknipt en opgeplakt op een uitgestanste cirkel. Het kleine tekstje heb ik gestempeld en uitgeponst met de Classic Label Punch.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel terug te zien bij een volgend blogberichtje!