Pages

maandag 9 juli 2018

Mix 'n Up! Maandag #16: Stampin' Up! ~ Lilypad Lake


Hey hoi! Een beetje later dan normaal voor de maandag. Ik liep achter op mijn ochtend schema en tot overmaat van ramp was ook het licht erg slecht. Maar goed, ik ben er...

Vandaag heb ik wat kleuren gebruikt die dit kwartaal in de Mix 'n Up! Kit zitten. Geïnspireerd door het DSP uit de Tranquil Tranquil Textures heb ik dit strand kaartje gemaakt.


En als onderdeel van de gehele suite ben ik aan de gang gegaan met de Lilypad Lake bundel. Super leuk die water stans! De bootjes en zonnetje komen ook uit de set. Het strandmeisje is een MFT setje. Al met al vind ik het een leuke mix geworden.

Wil je nou ook dit kwartaal meedoen met de Mix 'n Up! Kit? Het kan nog! We kunnen nog een aantal kits samenstellen. De kosten bedragen €29,95 waarna je in juli, augustus en september elke keer 5 leuke voorbeeldjes van projecten krijgt toegestuurd via de mail. Even kijken wat er zoal in de kit van dit kwartaal zit? Bekijk het filmpje. Opgeven kan via: mixnupkit@gmail.com.


Ik wens je een fijne maandag verder en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: