Pages

dinsdag 31 juli 2018

Laatste kans om te profiteren van gigantisch veel voordeel!

Heej hallo! Nog met een bonkend hart zit ik bij te komen van de catalogue release van gisteravond. Ja, ja... de herfst/winter catalogus is beschikbaar voor demonstratrices! En vanochtend heb ik er nogmaals online in gebladerd en ik kan niet wachten om de nieuwe seizoensproducten in handen te krijgen! Ik kan verklappen dat hij echt gaaf is hoor! 

Ik hoor je denken... Maar die mogelijkheid is er ook voor jou! Maak vandaag nog gebruik van de instapactie door het starterspakket te bestellen en morgen ben jij ook een van de eersten die met korting je spulletjes kunt aanschaffen uit de herfts/winter catalogus. 
Het starterspakket kost €129 en je stelt hem helemaal naar je eigen wensen samen met producten t.w.v. €175. Daarnaast kies je een complete inktcollectie t.w.v. €81. Dat is een voordeel van €127!!! 

Tot vanavond 22.00 uur ben ik beschikbaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen met je registratie. Iedereen is van harte welkom om het pakket vandaag nog via mij te bestellen!


Laat dit geweldige aanbod nog even op je inwerken met een bakkie thee of koffie en onderneem actie om er samen met mij een geweldig herfst/winter knutselseizoen van te maken!

Geen opmerkingen: