Pages

woensdag 4 juli 2018

Stamping Techniques to Try Blog Hop - Cards with Memories & More


Heey hallo! Op de eerste woensdag van de maand doe ik mee met een bloghop van internationale collega's. Het thema van deze maand is het thema kaarten maken met Memories & More.

Ken je dat? Tijdgebrek, vakantie of gewoon even snel een kaartje? Dan zou ik zeker even verder lezen want de Memories & More Card Packs zijn dan voor jou de uitkomst! Kijk je mee?


De Memories & More Card Packs zijn ontworpen voor zowel fotoverwerking als knutselen in het algemeen. In de nieuwe catalogus staan 4 verschillen assortimenten met kaartjes, die op hun beurt weer leuk combineren met complete lijnen. Hierdoor vergroot je de mogelijkheden van je spulletjes. Daarnaast zijn de Memories & More Cards and Envelopes nieuw aan het assortiment toegevoegd waardoor kaarten maken met zo'n Card Pack nu nog makkelijker wordt.

De kaartjes zijn geschikt voor ieder niveau knutselaar en bieden meer dan genoeg mogelijkheden om je eigen creativiteit de vrije loop te laten. Dit zijn de kaartjes die ik heb gemaakt.


De grootse standaard kaart heeft een maat van 11.4 x 16.5 cm. Voor deze kaart heb ik de twee verschillende maten kaartjes gecombineerd met DSP, tekst, stansje en embellischments.


De overlays (transparante kaartjes met opdruk) zijn grappig om te verwerken in je album maar ook leuk op een kaart. Ik heb de tekst op de basiskaart van 8.9 x 11.4 cm gestempeld en daarna de overlay er overheen bevestigd met brads. Vergeet bij het verwerken van de overlays niet om het beschermlaagje op de achterkant er af te halen;)


Dit kaartje heeft een mooie metallic opdruk. Heel chique op een witte basis maar heel goed geschikt om te kleuren. Ik heb hier gesponst met Pool Party, Blushing Bride en Rich Razzleberry inkt. Dat zijn lichtere tinten omdat ik een zachtere look wilde hebben voor mijn kaart.


Ook hier een tekst gestempeld. Ik heb de vorm van het kaartje iets interessanter gemaakt door gebruik te maken van de Detailed Trio Punch.


En ook op dit kaartje weer een leuke tekst gestempeld op de waterwash achtergrond. Ik heb trouwens voor dit setje kaarten tekststempels gekozen die een beetje op elkaar lijken qua lettertype maar iedere, grotere tekst zou je hier goed bij kunnen gebruiken.
Echt serieus...Je bent echt zo klaar!

Benieuwd naar meer mogelijkheden van de Memories & More Card Packs? Hop dan verder naar mijn collega demonstratrices in onderstaande lijst! Je zult versteld staan welke mogelijkheden je hebt.





4 opmerkingen:

Heike - born2stamp.com zei

Another busy bee... Your cards are all so beautiful!

Delys zei

Beautiful cards with the Tea room Memories and More packs! Great job Carmen!

Ann Craig zei

Lovely cards Carmen - this is a very inspiring set of Memories and More cards and you are so creative.

Libby Dyson zei

Gorgeous cards Carmen. Your projects are always so inspirational