Pages

zaterdag 25 maart 2017

Vintage Vrijdag #83: Stampin' Up! ~ Falling in Love DSP


Goedemorgen! Een beetje aan de late kant helaas...Mijn dag begon gisteren met een internet storing waardoor ik helemaal niks kon. Nou, dat is niet helemaal waar maar helaas kan ik mijn blog niet updaten via mijn telefoon. Dus ik heb gisteren genoten van het zachte weer op mijn vrije dag. Achteraf bleek dat ik het eigenlijk heel goed kon gebruiken! Maar gauw naar de kaart...


Deze keer laat ik een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor de Mix 'n Up! Kit!. Deze kit doe ik samen met mijn vriendin Inge. Eens per kwartaal stellen wij een kit samen met leuke materialen waarna je maandelijks 5 voorbeelden krijgt. Dat zijn zeker 15 voorbeelden in totaal!

Het Designers Series Paper is van de Falling in Love serie en de shaped card heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Card Art A4 Tent mal. De bloemen komen uit de stansen set Botanical Builder Framelits en de tekst uit de set Layering Love. Een complete lijst met materialen vindt je aan het einde van dit bericht. De vintage look heb ik gecreĆ«erd door lekker te sponsen met Crumb Cake inkt en een Sponge Dauber. Hier en daar een bling accentje door een van de kleine bloemetjes uit te stansen uit het Glimmer Paper wat je tijdens Sale-a-Bration 2017 gratis kunt uitkiezen bij besteding van iedere €60. Sale-a-Bation duurt nog tot 31 maart 2017.


Deze Mix 'n Up! Kit is bedoeld voor iedereen die liefde hebben voor Stampin' Up! producten maar ook wel eens iets willen doen met de materialen die ze al hebben liggen van bijvoorbeeld andere merken. 

Ook als je nog niet heel bekend bent met Stampin' Up! materialen dan is dit zeker een kit voor jou! Je maakt op een relaxte manier kennis met onze producten en krijgt tegelijkertijd inzicht hoe je onze materialen kunt mixen met je favoriete merk.  Want je krijgt bij elk project zit een werkbeschrijving en materialenlijst. Doordat je langere tijd met dezelfde materialen werkt krijg je een goed beeld wat er allemaal mogelijk is. Interesse? Mail gerust naar: mixnupkit@gmail.com voor meer informatie of om je op te geven voor het volgende kwartaal (april-mei-juni). Geef je je op voor 1 april dan ligt je kit 15 april rond de mat.

Ik wens je een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Mail dan je bestelling naar caringforstamps@gmail.com zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 
Morgen plaats ik een verzamelbestelling!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Soms is een internetstoring helemaal niet zo verkeerd; zeker niet op zo'n mooie dag als gisteren :-)
Geen straf toch, om even van het zonnetje te genieten?!
Je kaart vind ik bijzonder mooi geworden. Ik vind het Falling in Love DSP zo mooi. Op de manier waarop jij het deze keer gebruikt hebt, ben ik het nog niet veel tegengekomen.
Vandaag weer genieten van een mooie, zonnige dag. Mag je weer naar het voetbalveld?

Carmen zei

Hee Marlieke,
Dank je wel voor je lieve berichtje! Ik heb het weekend heel erg genoten van het lekkere weer. Veel buiten geweest en uiteraard ook naar de voetbal.