Pages

zondag 12 maart 2017

Stampin' Up! ~ Banners & Badges Bundel met de Delicate Details stempelset.



Goedemorgen op deze zondag. Hoe verloopt je weekend? Moet je werken? Of druk in het huishouden? Maar misschien ga je ook wel een dagje chillen, knutselen of ideetjes op doen. Ik zit startklaar voor een vriendschappelijke voetbalwedstrijd van zoonlief. Maar eest nog even het kaartje van vandaag...


Voor deze kaart heb ik een basis van Thick Whisper White genomen van 10,5 x 14,5 cm. Daar op Crushed Curry cardstock van 8,9 x 12,7 cm en Whisper White cardstock van 8,4 x 12,2 cm. De strook Bermuda Bay cardstock onder het geschulpte randje is 2,5 cm.


De bundel Badges & Banners is zo leuk om mee te werken. Ik heb er al best veel mee gedaan. Het randje is gemaakt met dezelfde pons als waar ik de vogelkooi mee heb uitgeponst. Ik vind het altijd heerlijk als je meerdere kanten uit kunt met slechts 1 set. Dan kun je zelf elementen toevoegen aan versieringen. Het kanten randje uit de set Delicate Details past hier toch weer leuk bij dacht ik zo. Ik heb gestempeld met Pool Party. Heb je deze exclusieve set nog niet? Je kunt deze t/m 31 maart gratis uitkiezen bij besteding van €60.

Dit was het kaartje van vandaag. Mocht je tijd over hebben... Op mijn Youtube staat een nieuw filmpje waarin in probeer uit te leggen hoe ik de basis voor deze kaart heb gemaakt. De video vindt je <hier>. Gezellige dag en ik hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje.


=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 
Vandaag plaats ik een verzamelbestelling!

Geen opmerkingen: