Pages

vrijdag 17 maart 2017

Vintage Vrijdag #82: Stampin' Up! ~ Picture Perfect


Hee hallo allemaal! Het is vrijdag en ik heb echt het idee dat ik een eeuwigheid niet heb geblogd. Ik was twee dagen op pad voor Stampin' Up!. Ik maak daar een apart verslagje van want we ik ga gelijk door naar de kaart van vandaag...



Voor de kaart van vandaag heb ik de set Picture Perfect gecombineerd met de set Touches of Textures. Picture Perfect had ik al even niet gebruik maar de mooie Two Step stempels sprongen vanmiddag in mijn gezichtsveld. Super leuk om te doen weer! Ik heb er 3 gestempeld en uitgeknipt. Dat was soort van een dingetje want de bloemen zijn niet strak omlijnd. De blaasjes zijn gestempeld met Pear Pizzas/Old Olive.


Het Whisper White cardstock heb ik eerst bestempeld met mijn favoriete randje uit de set Timeless Textures met Crumb Cake. Daarna heb ik de rand gebruikt van Touches of Textures in combinatie van Soft Suede inkt. Daarna de krullen met Soft Suede, eerst afgestempeld. En afgestempelde bloemetjes in Rose Red. Daarna heb ik de randen gesponsd met Crumb Cake inkt. De tekst heb ik gestempeld met Early Espresso.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik hoop niet dat je me het kwalijk neemt maar ik moet heel gauw verder met de projecten voor de Mix 'n Up! Kit. De nieuwsbrief met de laatste voorbeeldjes van het kwartaal gaat zondag de deur uit. Ik hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!


3 opmerkingen:

Alina zei

leuk, Carmen, mooie kleurencombinatie!

Marlieke zei

Wat vond ik het toch leuk om je deze week weer even gezien te hebben! Druk weekje zal het voor je geweest zijn. En dan toch nu alweer een blogberichtje. Geloof dat ik je dat niet na zou kunnen doen. Uitknippen doe ik niet graag, haha. Kan me zo voorstellen dat dit wel even een klusje was... Mooi kaartje geworden weer! Fijn weekend verder nog!

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. schitterend

groetjes manon