Pages

maandag 6 maart 2017

Stampin' Up! ~ Avant Garden


Een hele goedemorgen! Het is maandag de start van een nieuwe (werk)week! Maar ook de start van een week met een nieuwe kleurencombinatie. Sale-a-Bration, onze jaarlijkse actieperiode, loopt nog t/m 31maart. Deze maand kun je dus nog bij elke €60 een gratis product uitkiezen uit de speciale brochure (zie zijbalk!). 

Voor het kaartje van vandaag heb ik gewerkt met een set Avant Garden, die je gratis kunt kiezen. Het is een leuke set waarmee je diverse technieken kunt toepassen. Voor deze kaart heb ik gekozen voor de afstempeltechniek. Hier vertelde ik gisteren over bij mijn serie Quick & Easy kaarten. Vandaag zie je dus deze techniek terug in mijn boeketje met bloemen. Zowel de Rose Red bloemen als de Wild Wasabi blaadjes heb ik meerdere malen afgestempeld.


De banner komt uit de set Banners for You. Als je gek bent op banners en teksten dan is deze bundel het overwegen waard. De stempelset bestaat uit verschillende banners en teksten. Doordat de stempels van photopolymeer zijn kun je ze in in elk gewenste banner plaatsen door ze iets te buigen of te recht op het acrylblok te plaatsen. Dat maakt die teksten heel bruikbaar, ook als je ze los van de banners wilt gebruiken.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik wens een een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien voor bij een nieuw blogberichtje!

=======================================

De gebruikte producten zijn gemakkelijk online te bestellen (afrekenen met Credit Card). Door op het gewenste product te klikken kom je automatisch in mijn webwinkel. Gebruik je de hostess code T6PUZHYJ om af te rekenen dan stuur ik je een kleinigheidje. Liever meedoen met een verzamelbestelling en besparen op verzendkosten? Kijk dan in de zijbalk voor besteldata en mijn emailadres om je bestelling te mailen zodat je kunt afrekenen met iDEAL! 

Geen opmerkingen: