Pages

vrijdag 22 april 2016

Vintage Vrijdag #50: Stampin' Up! ~ Rose Wonder


Hee hallo! Goedemorgen op deze morgen. Ik ben een beetje aan de late kant maar kon gewoon niet weer een vrijdag overslaan. Vorige week was ik druk met de voorbereidingen voor Stampin' Up! OnStage in Amsterdam. Ik wilde dit weekend daar over schrijven want wat heb ik weer een top tijd gehad!

Het kaartje van vandaag is een simpele uitvoering met de Rose Wonder stempelset in combinatie met de Rose Garden stansen. Dit is echt een van mijn favo's uit de voorjaar/zomer catalogus ik kan hem nog heel lang gebruiken. De stempelset is niet echt ontworpen om samen met de stansen te gebruiken maar zoals je ziet kan het wel. Hoe? Dat laat ik binnenkort zien.


Hoe vindt je het tekstje? Herken je het niet? Dat kan kloppen! Deze tekst is nieuw in de catalogus van 2016 - 2017. Ik ben zo gek op tekststempels die uit twee delen bestaan. Leuk voor de binnenkant die ik deze keer ook heb bestempeld. 

Met dit kaartje zeg ik vaarwel tegen de kleur Lost Lagoon. Wat vind ik het jammer dat deze kleur volgend jaar niet meer in de catalogus zal staan. Oooooh! En heb je je al je bestelling geplaatst met retired spulletjes? Er raakt steeds meer uitverkocht dus wacht niet te lang.

Ik wens je een fijne vrijdag en hoop je snel weer te zien!

Geen opmerkingen: