Pages

zondag 3 april 2016

Stampin' Up! ~ Gift from the Garden

Heb je me gemist? Ik jou ook... Ik ben de laatste twee weken helemaal niet zo actief kunnen zijn als ik gewild had. Op de 25ste was mijn dochter jarig en aansluitend was het pasen. En tijdens de paasdagen werd ik ziek. Overal pijn, last van mijn buik, koorts en ongelofelijke hoofdpijn...Griep dus!

Ik ben weer op de been maar totaal nog niet fit. Door het lekkere weer werd ik geïnspireerd om een voorbeeldje te laten zien wat ik had gemaakt voor een workshop van een tijdje terug.


Ik ben toch zo dol op de Mini Treatbag! Ik kan er eindeloos mee blijven spelen! Deze keer heb ik hem gebruikt om een zakje bloemenzaad gezellig in te verpakken. Hiervoor heb ik de basis van Whisper White Envelope Paper uitgestanst en bestempeld uit de set Flowering Fields die verkrijgbaar was tijdens Sale-A-Bration. Heb jij hem kunnen bemachtigen? Deze set is nu uit de collectie!

De tekst, en tuin accessoires komen uit de set Gift from the Garden. Deze heb ik uitgeknipt. Wat heel erg leuk past bij het tuin thema zijn de stekertjes. Deze stansen zijn ook weer super leuk te combineren met de stempels uit de set Stake your Claim. Ik heb een beetje pastel kleurtjes gekozen vanwege de lente. Ik heb er weer veel lol mee gehad! In feite een heel simple kadootje maak je met zo'n treatbag helemaal feestelijk!


Als jij nou ook een party/workshop wilt organiseren neem dan contact met mij op! Ik kom heel graag een middagje knutselen met je vriendinnen!

Fijne zondag!

Geen opmerkingen: