Pages

dinsdag 19 april 2016

Stampin' Up! ~ Retired List 2016


Gisteren heeft Stampin' Up! bekend gemaakt welke stempels niet doorgaan naar een volgende ronde. Iedereen was natuurlijk hartstikke benieuwd en hierdoor was de site langere tijd overbelast. Wil je rustig bekijken welke stempels en andere leuke producten niet doorgaan, kijk dan in de carrousel. De lijst is lang dus als je alle artikelen langs laat gaan dan zit je wel even. Makkelijker is om op supply list te klikken, dan krijg je een mooi overzicht van de materialen. Je ziet het bijna niet maar het staat onder het plaatje!

STEMPELS

Er gaan een flink aantal sets niet door voor de volgende ronde. Sommige sets zijn nu aan te schaffen tegen een aantrekkelijke korting!



AL HET  ANDERE

Ook flink wat 'hardware' wat niet mee gaat!


Mocht je iets willen bestellen wacht dan niet te lang! Voor deze artikelen geldt OP=OP! Ik bestel je spulletjes zo snel mogelijk na je bericht maar ik kan niet voorkomen dat producten toch uitverkocht raken. Zet eventueel je telefoonnummer in je mail zodat ik contact kan opnemen. Je kunt ook gebruik maken van What's App! Mijn gegevens staan in het plaatje!

Vandaag is het de laatste kans om gebruik te maken van de WEEKLY DEALS! Deze staan in de zijbalk!

Ik wens je een fijne dag en hoop je graag van dienst te kunnen zijn bij het bestellen van je spulletjes!

Geen opmerkingen: