Pages

vrijdag 8 april 2016

Vintage Vrijdag #49: Stampin' Up! ~ Awesomly Artistic

Goedemorgen allemaal! En het is weer vrijdag. Deze week verliep gelukkig fijner dan vorige week en kan ik weer een kaartje delen. Deze keer laat ik een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor nieuwe teamleden. Het waren er best een hoop! En dat is natuurlijk helemaal geweldig!
De basis voor de kaart is een Notecard. De Notecards and Envelops is een standaard Stampin' Up! product, per verpakking krijg je 20 kaarten en 20 enveloppen in een leuk maatje. Deze gebruik ik erg veel omdat ze zo handig zijn. Daarna heb ik de set Awesomly Artistic gebruikt. De bloemen in deze set zijn geschikt om een leuke achtergrond mee te maken. Je kunt de bloemen en blaadjes bijvoorbeeld inkleuren met markers maar ik heb ervoor gekozen om de bloemen een beetje slordig aan te zetten met Blushing Bride inkt d.m.v. een Sponge Dauber. De randen heb ik gesponst met Crump Cake inkt d.m.v. een sponsje wat ik in vieren heb geknipt. De sponsjes van Stampin' Up! zijn echt fluweel zacht en werken geweldig. Daarna heb ik de accessoires en tekst gestempeld.

Morgen ben ik de hele dag te vinden op het Arts Specially Event in Nijkerk! Ik werk op het workshopplein van Stampin' Up! en zal daar een Make & Take verzorgen met als thema 'Feest!'. Ik hoop dat je even langs komt als je ook op de beurs bent. Er zijn in totaal 6 Stampin' Up! workshops op ons plein dus keus genoeg. En het mooiste is... Ze zijn ook nog eens gratis!

Ik wens je een fijn weekend en hoop je snel weer te zijn bij een volgend blogbericht.




2 opmerkingen:

Caroline zei

schitterende kaarten, helemaal vintage en ook wel mijn stijl
Veel plezier
Groetjes Caroline

linda zei

hallo,

Het was leuk u te ontmoeten in Nijkerk.
Tof kaartje gemaakt,en ook leuk de produkten te leren kennen.

mvg Linda