Pages

maandag 11 april 2016

Art Specially Event 2016


Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver, het Art Specially Event ging van start. Ik behoorde tot een van de 12 dames die zich hadden gekwalificeerd voor dit event en mocht een Make & Take doen. Wat heb ik genoten! Zo veel mensen gesproken die enthousiast zijn over onze producten en enthousiast over de voorbeeldjes op de stand. Zo veel lieve oude bekenden... Wat een heerlijke dag!

Ik zal mijn kaartje op een later moment laten zien. In het pakketje met materialen zat ook een nummertje waarmee de dames een van de 5 stempelsets konden winnen die ik weg geef. De winnende nummers zie je op onderstaande foto.


Zit jouw nummertje erbij? Stuur me je adresgegevens op: caringforstamps@gmail.com. Dit kan tot uiterlijk 20 april. Ik ga er dan voor zorgen dat je stempelset zo snel mogelijk op je mat valt.

Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien!

Geen opmerkingen: