Pages

vrijdag 8 februari 2019

Vintage Vrijdag #129: Stampin' Up! ~ Painted Seasons


Goedemorgen! Het is vrijdag dus tijd voor het vaste vrijdag item op mijn blog. Vorige week had ik een kaartje gemaakt maar is het bloggen erbij ingeschoten, die hou je dan nog van me te goed.

Afgelopen dinsdag is de tweede release van Sale-a-Bration bekend gemaakt en ik kan niet anders zeggen dat ik hier zo gigantisch blij van ben geworden. Deze serie exclusieve producten bestaat uit een bundel van de stempelset die ik heb gebruikt in combinatie met super leuk DSP en is gratis te kiezen bij je bestelling van €120. Daarnaast een waanzinnig mooie embossingfolder en een stempelset waarmee je achtergronden kunt maken. Deze producten zijn vanaf 15 februari verkrijgbaar. De brochure is voor het grootste deel van de klanten die in januari/februari een bestelling hebben geplaatst gisteren op de bus gegaan. Heb je interesse in deze folder dan kun je hem natuurlijk altijd even aanvragen door een mailtje te sturen met je adres.


De stempelset Painted Seasons is ontworpen zodat je hem gedurende heel het jaar kunt gebruiken. Hij bestaat uit mooie Distinktive afbeeldingen waardoor je afbeeldingen kunt stempelen met een foto look. De afbeeldingen zijn van een mooi formaat zodat je meerdere afbeeldingen kunt gebruiken om een clustertje te maken op je kaart. De gekozen kleurencombi is geïnspireerd op de kleuren die in het papier zitten. Voor de achtergond heb ik de set Artisan Textures gebruikt. De tekst komt uit de set Door Dik en Dun, die je nu als Sale-a-Bration geschenk  kunt kiezen bij je bestelling vanaf €60.

Per 1 maart komt er een serie accessoires bij die passen bij de stempelsets die je kunt kiezen. In deze collectie zit ook een bijpassende stansenset voor de set Painted Seasons. Omdat ik deze sets al kon voorbestellen heb ik de stansen gebruikt om de afbeeldingen uit te stansen. Hierover vertel ik een andere keer meer.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: