Pages

donderdag 14 februari 2019

Stampin' Up! ~ Bloghop Stamp Fans groep


Hallo hallo! Welkom bij de bloghop van onze team hop. Deze keer hebben we als thema Rood. En hoe toepasselijk is dat voor Valentijndag. Ik ben niet zo heel erg van het rood dus het was een leuke uitdaging. Maar ik heb een kleur gevonden die toch heel dicht bij het rood komt namelijk Lovely Lipstick.


Omdat Lovely Lipstick een intense kleur is kun je er meerdere tinten mee creƫren door de afstempeltechniek toe te passen. En dat zie je ook terug op mijn kaart.


De tekst is gestempeld met Early Espresso en verder heb ik de kaart afgemaakt met nietjes als versiering, lint en zilverdraad.

Vind je het leuk om meer inspiratie op te doen, klik dan op volgende om naar de blog van Petra te gaan. Ik wens je een hele gezellige Valentijn en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

   



2 opmerkingen:

Sonja zei

Mooi geworden met die verschillende tinten!

bestofstampin@gmail.com zei

wat een lief kaartje.
Groetjes,
Sandra