Pages

vrijdag 28 december 2018

Vintage Vrijdag #125: Stampin' Up! ~ First Frost


Een hele goedemorgen! Fijne dagen gehad? Ik heb beide dagen met mijn familie doorgebracht en wat was dat fijn! Op tweede kerstdag kon mijn moeder mee uiteten, een absoluut hoogtepunt! Wie had dat vorig jaar rond deze tijd gedacht? Ik ben zo dankbaar dat we haar, ondanks de ups and downs nog in ons midden hebben.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor het vast vrijdag item wat kleurrijker is dan dat je op de Vintage Vrijdag zou verwachten. Al enige tijd ben ik geïnspireerd door de Mixed Media scene. Ik ben niet van het kliederen maar de effecten en technieken die dames (en heren) gebruiken vind ik zo geweldig! Ik zie dan verschillende projecten op mijn tijdlijn en zodoende probeer ik wel eens iets wat er op kan lijken maar dan met een draai van mezelf.


De meeste ideetjes maak ik eerst in het klein en dan bewaar ik dat voor een volgende keer. En aangezien ik nu even lekker vrij ben dacht ik 'kom, laten we iets proberen uit de Rolodex'.
Voor deze kaart heb ik weer gewerkt met de set First Frost. Ik denk dat je wel al hebt begrepen dat dit mijn absolute toppertje is uit de herfst/winter catalogus en gelukkig is hij het volgende seizoen nog verkrijgbaar. De set is echt zo compleet!


 Ik ben eerst begonnen met het sponsen van diverse bijpassende kleuren, geïnspireerd door het DSP. Daarna heb ik de randen gesponst met Soft Suede inkt. Op de kaart heb ik alle afbeeldingen gebruikt. De script stempel is van Studio Light. Ik heb de bloemen uitgeknipt omdat ik het witte randje wat ontstaat met het gebruik van de stansen hier niet vond passen. De blaadjes onder de bloemen heb ik uitgeknipt uit één van de afbeeldingen. Achter de bloemen heb ik een stukje Detailed Laser Cuts geplakt voor wat extra contrast. De tekst komt uit de set Vlinderdans (verkrijgbaar vanaf 3 januari).

Dit was het kaartje voor deze keer. Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!


Geen opmerkingen: