Pages

vrijdag 21 december 2018

Vintage Vrijdag #124: Stampin' Up! ~ Tea Together


Heej hallo! Een latertje voor vandaag maar het is me alsnog gelukt om een kaartje te maken voor het vaste vrijdag item. Deze keer heb ik een gekozen voor de set Tea Together. Dit is een set uit de voorjaar/zomer catalogus 2019. Ik vind de set op zich al een lekker ouderwets uiterlijk hebben dus heb ik de achtergrond rustig gehouden. Hiervoor heb ik de Crackle Paint achtergrond stempel gebruikt. De combinatie deed me eigenlijk een beetje denken aan een heel oud theekopje.


Dit leuke theesetje is gewoon effen. De bloemetjes kun je er in stempelen, de set bestaat uit nog een aantal kleine bloemetjes. Voor het inkleuren heb ik gebruik gemaakt van de Watercolor Pencils in combinatie met een Blender Pen. De theekan en kopje heb ik gewoon wit gehouden. De tekst komt uit de set Time for Tea. Deze set had ik vind het zo leuk dat ik beide sets met elkaar kan combineren.

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: