Pages

vrijdag 4 januari 2019

Vintage Vrijdag #126: Stampin' Up! ~ Dear Doily


Een hele goedenavond! Mijn eerste blog van het jaar en ik wil jullie een heel gezond en gelukkig 2019 wensen!  Wij genieten hier thuis van de laatste dagen van de kerstvakantie. Eigenlijk kan het niet want de nieuwe brochure van Stampin' Up! is gisteren ingegaan maar er breekt weer een tijd aan waarbij hubbie veel zal moeten reizen. Quality time is nu even ook belangrijk. Hoewel ik vanochtend vroeg al heerlijk aan de knutsel was, is het niet eerder gelukt om te bloggen.Maar goed, het kaartje van vandaag...

Voor deze kaart heb ik gewerkt met een nieuwe set uit de Voorjaar/Zomer catalogus. Toen ik de catalogus in november voor het eerst doorbladerde viel mijn oog op de Dear Doily bundel. Ik ben erge fan van doilies. De stansenset is dan ook echt heel erg welkom in mijn collectie. De afbeeldingen in de stempelset zijn zo fijntjes en de teksten zijn super bruikbaar.


Ik heb dan ook gekozen voor een grote kaart in de maar 10,5 x 21 cm. Ik heb eerst kleur aangebracht op Whisper White cardstock met de sponstechniek. Ik vind dat effect echt heel leuk. Ook het werken met wat meer kleur vind ik op dit moment weer heel erg leuk dus is ook deze week mijn kaartje niet geheel in bruintinten. Wat denk je? Kan het zo voor de vrijdag?

Ik wens je  een gezellige avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


2 opmerkingen:

Marlieke zei

Jij ook een goed 2019 gewenst!
Wat een werkelijk schitterende kaart heb je gemaakt! Echt prachtig!
Tijd blijft toch altijd een dingetje he. Ik vind het toch knap hoe je het elke keer weer doet.

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig gedaan.