Pages

dinsdag 18 december 2018

Stampin' Up! ~ Climbing Orchid


Goedemorgen! Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt voor de Craft December Daily. Dit is een activiteit van ons team waarbij we een lijst met onderwerpen hebben ons lekker bezig houdt in de drukke december maand. Als je me volgt op Facebook en Instagram dan heb je kunnen zien wat ik tot nu toe allemaal heb gemaakt. Volg je me nog niet? Klik dan op de pictogrammetjes in de rechter kolom!



Vandaag kan ik kleurencombi 1 afstrepen. Geïnspireerd door een nieuwe lijn papier uit de voorjaar/zomer catalogus heb ik deze gekozen. Ik vond deze combinatie heel mooi voor een kaartje wat ik deze week nodig heb voor iemand die heel dicht bij me staat en die geen goed nieuws heeft gekregen. Dit zijn haar favoriete bloemen.


Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!