Pages

woensdag 26 december 2018

Stampin' Up! ~ Frosted Floral DSP


Vandaag ben ik weer verder gegaan met de Craft December Daily. Dit is een teamactiviteit waarbij we in December een lijstje met verschillende thema's proberen af te werken. Ik ben al best ver maar moet nog even verder voor de laatste 5 thema's. Vandaag heb ik het thema DSP.

Dit project heb ik al eerder gemaakt voor de Mix 'n Up! Kit maar wilde het nog een keertje doen. Ik heb de restjes van de kit van dit kwartaal gebruikt om het project mee te versieren.


Wanneer ik een dergelijk project maak dan ga ik er echt even voor zitten en pak ik alles wat ik kan vinden in het thema van mijn project. Ik wilde de nieuwe set Strong & Beautiful gebruiken. Dit is een gave set in het thema vriendschap. Ik vond van alles erbij zoals de diamant op de voorkant en een stans met de tekst Amazing die in één van de stempels voorkomt.


Wil je dit project proberen? Ik heb een beknopte tutorial voor je gemaakt met aanwijzingen van hoe ik te werk ben gegaan. Het enige wat je hoeft te doen is te klikken op 'Supply List' onder het plaatje van het DSP. Het DSP is nu nog verkrijgbaar maar komt in tegenstelling tot de First Frost stempels en Frosted Bouquet stansen niet terug. De stempels en stansen zijn nu nog verkrijgbaar als bundel met 10% korting maar deze korting geldt alleen nog t/m 2 januari! De Stitched Season stansen staan nu met een hele aantrekkelijke korting in de koopjeshoek

Ik wens je een hele gezellige tweede kerstdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!





Geen opmerkingen: