Pages

vrijdag 10 augustus 2018

Vintage Vrijdag #118: Stampin' Up! ~ Still Night


Hey hallo! Vandaag een bruine kaart voor het vaste vrijdag item op mijn blog. Vandaag iets minder verouderingstechnieken maar wel een super leuk plaatje wat uitermate geschikt is voor kaartjes met een vintage look. De set Still Night staat in de Herfst/Winter catalogus 2018 en is vanaf 5 september verkrijgbaar. Een overzichtje van de spulletjes die ik heb gekozen voor het volgende seizoen vindt je <hier>.

Heb je nog geen demonstratrice of ben ik je demonstratrice? Vraag dan vrijblijvend het Herfst/ Winter catalogus aan. Klik <hier> en vul het formulier in. Ik ga vanaf volgende week catalogussen verzenden.


En dan gauw naar de kaart van vandaag. Ken je dat? Je hebt nieuwe spulletjes liggen en je handen jeuken om ermee te werken...Nou dat had ik nu. Ik moest en zou dan ook iets maken met deze uil. Ik ben niet zo van beestjes maar deze uil vind ik prachtig!


De achtergrond heb ik gemaakt met de embossingfolder Woodland (jc223). De ge-emboste en de randjes heb ik gesponst met Crumb Cake inkt. Daarna heb ik twee takjes gestanst en geplakt en daar op de uil. Ik ga nog eens kijken wat er nog meer mogelijk is met deze uil want deze bundel is echt super leuk om mee te werken.

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien voor een volgend blogberichtje.

3 opmerkingen:

Caroline zei

hoewel mijn man de uil niet mooi vindt ga ik hem in september ook aanschaffen, ik vind hem wel leuk en weet dat mijn ma van uilen houdt, dus dat wordt een speciaal verjaardagskaartje voor haar dan in januari. En ik vind vooral leuk dat hij zo levensecht is. Je kaart vind ik super, echt helemaal Carmen en ook een stijl waar ik van hou hoewel ik moeite hem om kaarten zo te maken. Lieve groetjes uit Terneuzen, Caroline

alma.heijenk@gmail.com zei

dit is een heel mooi kaartje geworden.

Unknown zei

can you tell us what colors you used on this card other than Crumb Cake?