Pages

donderdag 9 augustus 2018

Benieuwd naar de Stampin' Up! Herfst/Winter catalogus?

Gisteren heb ik op Facebook mijn aller eerste Facebook Live uitzending gedaan. Heel spannend maar hartstikke leuk om te doen. Wat een leuke manier om toch in contact te zijn!

Hoewel ik niet echt een 'uitzending' had aangekondigd waren er best veel mensen komen kijken en achteraf hebben ook veel mensen gekeken. Heb je mij nog niet gevonden op Facebook of heb je geen account, hierbij het filmpje. In het filmpje zie je spulletjes die ik komende tijd ga gebruiken. Om het filmpje te bekijken klik je op het plaatje.


Maar natuurlijk staat deze catalogus weer bol van de leuke dingen. Heb je nog geen demonstratrice of ben ik jou demonstratrice dan kun je vrijblijvend, kosteloos een catalogus aanvragen. Het enige wat je hoeft te doen is klikken op onderstaand plaatje en het formulier volledig te te vullen. Ik verstuur het liefst zoveel mogelijk catalogi en begin met verzenden rond 15 augustus.


In de tussentijd ga ik lekker een beginnetje maken aan projectjes en knutsel ik met materialen uit de jaarcatalogus. Een hele gezellige dag en hopelijk tot snel bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: