Pages

vrijdag 20 april 2018

Vintage Vrijdag #107: Stampin' Up! ~ Butterfly Basics


Goedemorgen! Het is vrijdag en ik heb een kaartje kunnen maken met een vintage look. En ook deze keer heb ik gekozen voor kleurtjes en een set die volgend seizoen niet meer worden opgenomen in de nieuwe jaarcatalogus. De set Butterfly Basics is een set die ik heel veel heb gebruikt en ik heb echt een beetje hartzeer van het feit dat hij over een tijdje niet meer verkrijgbaar zal zijn.


Ik heb de achtergrond rustig gehouden door de prachtige bloemen gedeeltelijk op Whisper White te stempelen met Soft Suede inkt. De honingraad is afgestempeld met Crumb Cake en het poststempeltje is afgedrukt met Crumb Cake inkt. De tekst is gestempeld met Early Espresso. Het strookje DSP komt uit het Petal Garden blokje, die ook op de Retired List staat.


Daarna heb ik de Hexagon Dynamics Embossing Folder gebruikt. Deze embost in 3D dus krijg je echt dimensie. Hierdoor kun je ook gemakkelijk een stukje afscheuren. Daarna heb ik de randjes met een Sponge Dauber gesponst en om het wit eraf te krijgen heb ik met een Stampin Sponge lichtjes Crumb Cake inkt over het ge-emboste papier gewreven. Door het 3D structuur krijg je op verschillen delen van de honingraad inktopname. Dit vind ik wel een geinig effect hebben.

Dit was het kaartje van vandaag. Ik wens je alvast een fijn weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


Geen opmerkingen: