Pages

maandag 16 april 2018

Mix 'n Up! Maandag #9: Sending Owl My Love

Heej hallo! Goedemorgen! Lekker weekend gehad? Ik heb zo veel mogelijk proberen te doen dit weekend. Op zaterdag ben ik naar de Art Specially in Nijkerk geweest. En wat heb ik weer veel gezien aan spulletjes, technieken en mooie kunstwerkjes. Het was weer een genot.


Gisteren heb ik een beetje gewerkt aan de Mix 'n Up! Kit van dit kwartaal. Voor een van mijn kaartjes ben ik aan de slag gegaan met de Owl My Love set van MFT. Super cute en heel leuk te combineren met de serie True Gentleman van Stampin' Up! De tak komt uit de stempelset Best Birds van Stampin' Up!

Dit kaartje kan voor zowel een dame als een heer en dat is handig als je een voorraadje kaartjes wilt hebben. Ik moest een beetje wennen aan de kleurencombi maar nu dat ik mijn projectjes af heb vind ik hem helemaal geweldig! Heb je al gespiekt bij Inge? Zij werkte vorige week bijvoorbeeld met de serie Sweet Soiree.

De voorbeeldjes zijn klaar, de kits zijn zo goed als ingepakt en ik het begin van de nieuwsbrief is er. Je kunt de kit woensdag of donderdag op je mat verwachten als je je hebt opgegeven. Voor dit kwartaal zijn er nog slechts enkele kits beschikbaar dus als je nog twijfelt over meedoen dit kwartaal wacht dan niet te lang. Doordat de Retired List van Stampin' Up! bekend is gemaakt kan het zijn dat spulletjes uitverkocht raken dus op=op.

Ik wens je een fijne dag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: