Pages

maandag 5 juni 2017

Stampin' Up ~ Wood Textures DSP


Heej hallo! Ik ben weer terug! Zoals je kon lezen was ik er even tussenuit. Heerlijke dagen gehad in London maar helaas kon ik niet echt mijn draai vinden bij terugkomst. Het waren ook drukke dagen omdat de catalogus live ging, het ook nog eens erg warm was en mijn lijf mij heeft gedwongen rustig aan te doen na al dat wandelen. Kortom, uitgerust en gereorganiseerd ben ik helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.

En dat begint met het resultaat van mijn voornemen om niet altijd mijn foto's op mijn telefoon te laten staan. In het weekend wil ik proberen om mijn foto's te verwerken. Wanneer het lukt, niet in een bepaalde volgorde maar gewoon wat ik zo tegen kom in mijn cameraroll. Stampin' Up! heeft een prachtig nieuw concept, Memories en More , gelanceerd waardoor het verwerken van mijn foto's echt aantrekkelijk wordt. Snel en makkelijk en de materialen kunnen goed gebruikt worden voor kaarten en 3D projecten omdat alle lijnen op elkaar afgestemde materialen bevatten.
Klik <hier>  om de intro te bekijken.

Ik wacht nog op de nieuwe producten maar ben wel al aan het oefenen. Je ziet het, ik hou het voorlopig simpel want op dit moment meer hoef ik geen wonderen te verwachten als het gaat om mijn scraptelent. Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen hahaha! Lekker recht toe recht aan voorlopig dus.

Ik heb erg veel plezier gehad om deze foto van mijn dochter en haar vriend te scrappen. Zij stuurde me de foto, die was gemaakt tijdens een fotoshoot, per What's App terwijl ik mijn koffer aan het uitruimen was van een party waarvoor ik was uitgenodigd. Het was toevallig dat ik voor de party het Wood Texture DSP had gebruikt en de achtergrond van hun foto ook een houtmotief had. Het blokje kon dus gelijk blijven liggen.


Het formaat van mijn album is 6 x 8 inch. Leuk formaatje om makkelijk mee te nemen en scrappen op een klein formaat is voor mij minder intimiderend. In mijn album heb ik verschillende soorten hoezen waaronder ook de hoezen die ik ga gebruiken voor Memories & More. Super leuk beginnetje dus.

Nou dit was mijn project voor deze maandag. Ik hoop je aanstaande woensdag te zien wanneer ik meedoe aan de bloghop van Stamping Techniques 101. Het wordt een latertje! Om 22.00 uur zal mijn blogpostje samen met die van mijn collega's live gaan.

Gezellige middag!

Geen opmerkingen: