Pages

maandag 26 juni 2017

Stampin' Up! ~ Boeket Vol Goede Wensen


Een hele goedemorgen! Zo... dat is even geleden dat ik een berichtje hebt geplaatst. Ik zei het van de week nog tegen een vriendin. In wat hectische tijden schiet het posten er als eerste bij in. Hoewel drukke tijden mij niet uit balans brengen kunnen hectische tijden mij behoorlijk van de kaart brengen. Letterlijk! Wat inspiratie is dan ook ver te zoeken. Maar ik heb niet stil gezeten hoor!

Dit project heb ik gemaakt voor de Mix 'n Up! Kit van de maand juni. Mijn vriendin Inge en ik stellen sinds vorig jaar een kwartaal kit samen en ik heb elke maand erg veel lol met het maken van kaartjes/projectjes.

Afgelopen kwartaal hadden we de suite Oh So Succulent gebruikt voor de kit en ondanks dat het DSP nu retired is was het heel leuk om het nog een keertje te gebruiken en te combineren met een set uit de nieuwe catalogus. En zie je de tekst? Deze komt uit de set 'Boeket Vol Goede Wensen'. Een nieuwe Nederlandse set waar ik erg blij mee ben.

De set bestaat uit heel veel stempeltjes voor het maken van verschillende soorten bloemen. Met de stansen maak je er echt een heel fraai geheel van! Je zult deze set vaak langs zien komen ben ik bang want de teksten zijn voor mij helemaal perfect. Niet te groot en niet te klein en in een mooi lettertype.


Dit project bestaat uit een boekenlegger en een pocket. Ik heb gekozen voor een rechte boekenlegger met magneetjes aan de onderkant. Op deze manier kan hij uitsteken op een gewenste pagina van bijvoorbeeld mijn catalogus maar zou ik deze in mijn tas doen dan schuif ik de boekenlegger helemaal naar binnen zodat hij niet kan beschadigen. Dit project is leuk en eenvoudig te maken en je maakt echt de blits bij een boekenliefhebber!
Meer informatie lezen over de Mix 'n Up! Kit? Klik dan <hier>!

De komende week ga ik mij voorbereiden op de vakantieperiode. Dat wil zeggen dat ik weinig zal kunnen plaatsen op mijn blog. Ik probeer het natuurlijk wel maar ik moet gewoon kleur bekennen. Ik wil te veel en helaas zit er maar 24 uur in een dag. Ik doe het dus iets rustiger aan in de toeloop naar mijn vakantie en in de maand juli. Als je het wel leuk vindt om te zien waar ik mee bezig ben dan kun je me volgen op bijvoorbeeld Instagram (picto onder mijn foto in de zijbalk). Ik post daar regelmatig foto's van dingetjes die ik aan het doen ben.

Dit was het voor deze keer, ik hoop je snel weer zie bij een nieuw blogberichtje!

2 opmerkingen:

Marlieke zei

Ja een dag zou echt meer dan 24 uur moeten hebben he?! Herken ik wel hoor! :-)
Leuk om weer zo'n gezellige creatie van je te zien hier!
Groetjes Marlieke

Conny zei

Zooooo nu valt het kwartje in de beschrijving van het model staat "mannetjes" maar dat zijn dus magneetjes nooit geweten haha ik ben niet eens blond...maar hij blijft leuk zoals de rest van de kit, ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes Conny