Pages

vrijdag 26 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #26: Stampin' Up! ~ Vintage Vrijdag


Heej hallo! Vandaag is het vrijdag en in tegenstelling tot mijn mededeling dat ik een paar dagen zou overslaan heb ik toch nog de kaart voor het vaste vrijdag item kunnen maken.

Deze kaart heb ik gemaakt met mijn favoriete bruintinten en de set Bright Wishes past heel goed in dit thema. Deze set met wensput is heel leuk om in te kleuren. Ik ben geen inkleur expert maar met de Watercolor Pencils in combinatie met de Blender Pens lukt het best aardig. Ik heb voor de achtergond de set Timeless Textures gebruikt. De spetters passen natuurlijk leuk bij een waterput en het houtmotief van de randstempel komt weer mooi terug.


De teksten zijn hartstikke leuk. Je kunt ze met elkaar combineren voor de binnen- en buitenkant. Het is een mooi lettertype zodat je ze ook makkelijk bij andere afbeeldingen kunt gebruiken. Voor de versiering heb ik heb ik slechts wat pareltjes gebruikt en het nieuwe bronzen lint. Dit is een soort metaalachtig draad lint wat je heel leuk kunt uit trekken. Het glansje geeft wat extra 'dash' aan het geheel.

Ik wens je een hele gezellige dag en hoop je snel weer te zien bij een nieuw blogberichtje!

Geen opmerkingen: