Pages

vrijdag 9 juni 2017

Vintage Vrijdag #89: Stampin' Up! ~ Timeless Textures


Hej hallo! Het is weer tijd voor het vaste vrijdag item, de Vintage Vrijdag. En vandaag een latertje omdat ik vandaag een druk dagje heb gehad. Lekker koffie gedronken in de ochtend met een vriendin en daarna een flits bezoekje aan een andere vriendin. In de middag het zoveelste longfunctieonderzoek voor de kleine man. Dit keer een nulmeting voor een onderzoek met een cortisonen stoot. Aan het einde van de maand een nieuwe test om te zien wat het effect van de medicatie was. Hopelijk komt hier iets uit waardoor we voorruit kunnen. Maar goed, snel naar de kaart van vandaag...


Ik heb iets meer kleur gebruikt dan normaal maar ik ben zo verliefd op het mooie Bermuda Bay. Ik heb het gecombineerd met Lemon Lime Twist, Crumb Cake, Sahara Sand en Soft Suede. Ik heb gebruik gemaakt van de sponstechniek waarna ik de achtergrond hier op heb gestempeld.

De vlinder heb ik uitgestanst uit Whisper White en daarna heb ik hem gesponst met de kleuren uit de achtergrond. Om de aandacht iets meer op de vlinder te vestigen heb ik het gedetailleerde stansje op vellum geplakt. De tekst is gestempeld met Early Espresso. Verder heb ik het geheel wat 'Dash' gegeven met pareltjes en sequins. Ik vind het een leuk geheel geworden.

Ik wens je alvast een heel gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Geen opmerkingen: