Pages

woensdag 11 september 2013

Stampin' Up! ~ Simply Sketched

Als je een party organiseert kom je als hostess in aanmerking voor de exclusieve hostess stempelsets. Deze sets zijn alleen met de hostesskredieten te kopen en zijn ook nog eens speciaal geprijsd. Met de set Simply Sketched heb ik onderstaand kaartje gemaakt voor een knutselvriendin die iemand heeft verloren.
 

Ik ben dol op de Naturals en heb van deze kleurenfamilie de Early Espresso, Soft Suede en Crumb Cake gebruikt. De bovenste laag is Natural Cardstock. Echt super gaaf om te gebruiken vanwege de zichtbare vezeltjes. 

Als je ook een party wilt hosten dan kun je contact met me opnemen. In het laatste kwartaal heb ik nog volop plek voor workshops met thema's als najaar, winter en kerst. Er zijn diverse mogelijkheden!

8 opmerkingen:

Caroline zei

wat is hij mooi, ook al is de gelegenheid niet zo mooi.
Groetjes Caroline

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige kleurencombinatie.

Eveline zei

Mooie kaart.
Eveline.

Anne-Marie zei

Prachtige kaart! Groetjes Anne-Marie

Amanda zei

Bijzonder mooie kaart.

liefs Amanda

CEE zei

Een hele mooie kaart voor deze altijd trieste gelegenheid.

Lia zei

Super stempel set geweldig ondanks het thema, al zit ik me zo te bedenken dat deze bloem voor andere dingen ook mooi kan gebruiken.

Ilona zei

ondanks het thema wel een hele mooie kaart.