Pages

zaterdag 21 september 2013

Stampin' Up! ~ Birthday Wishes

Mijn schoonmoeder was gisteren jarig. Voor haar heb ik deze kaart voor haar gemaakt. 


Ik heb een kaart van 21 x 10,5 cm gemaakt van Soft Suede. Daarop een oplegkaartje van 20,5 x 10 cm Blushing Bride cardstock. Daarna heb ik een op een stuk nature cardstock gestempeld met het Stampin' Around Wheel Very Vitage en heb ik de zijkanten goed gesponst met Crumb Cake inkt. Daarna heb ik alle losse delen gestempeld op Very Vanilla cardstock en uitgeponst en geknipt. De kleurencombi Soft Suede -Blushing Bride - Rose Red - Crumb Cake vind ik echt super mooi en zal deze vaker gaan gebruiken. 

Gezellige dag!

10 opmerkingen:

Caroline zei

Heel mooie kaart denk dat je schoonmoeder hier heel blij mee was.
Groetjes Caroline

Maartje zei

Wow, wat een mooie kaart! De kleurencombi is inderdaad gaaf - complimenten!
Groetjes, Maartje

Marianne's Wenskaarten zei

Mooie kaart! Op mijn blog kun je de kaart zien die ik voor haar gemaakt heb.
Groetjes!!
Marianne

Mariken zei

Sjiek kaartje hoor, dat zal ze leuk vinden!
Fijn weekend, Mariken xx

Elizabeth zei

Wow, wat een schitterende en elegante kaart!! Prachtige kleuren.

thea k zei

Ooo wat prachtig. Daar was ze vast heel blij mee

Eveline zei

Hele mooie kaart Carmen.
Eveline.

Amanda zei

Mooie kaart Car, en zeker een mooie kleurencombi.

liefs Amanda

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Nog van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder. Je kaartje is weer super geworden Carmen.
Zit steeds nog te twijfelen of ik die stempelset zal bestellen. Maar nu denk ik ....och....ach....??

Ilona zei

Heel mooi Carmen en nog gefeliciteerd met je schoonmoeder haar verjaardag.